۱۳۸۷ مهر ۲۵, پنجشنبه

ای بی شرف تو غلط می کنی!

اول اینکه جا داره از اینکه علی کردان وزیر کشورمان است و به خود اجازه می دهد پس از رسوایی اش باز هم وزیر بماند اظهار شرمندگی کنم. دوم از اینکه دولت به این خوبی و رئیس جمهور به این مامانی و دانا و عاقل و کارشناس و دکتر و امام زمان بین و عارف و پارسا و صادق و راستگو و ... داریم باز هم اظهار شرمندگی می کنم. به این خبر توجه کنید شاید دلیل شرمندگی مرا شما هم در خود حس کنید.

در خلال برگزاري بيستمين گردهمايي ائمه جمعه سراسر کشور از بسياري مديران و مسئولان نظام از جمله رؤساي قواي سه‌گانه، رئيس مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام و تعدادي از وزرا و ديگر دست‌اندرکاران براي سخنراني و تبادل نظر با ائمه جمعه دعوت شده است.

به گزارش البرز، ديروز نيز علي کردان، وزير کشور، يکي از مدعوين براي سخنراني بود که جنجال پيش از حضور او پشت جايگاه، تنها حاشيه پررنگ اين جلسه بود.

اين گزارش حاکي است، هنگامي که مجري برنامه وزير کشور را با عنوان «دکتر علي کردان» براي سخنراني به جايگاه دعوت کرد، بناگاه امام جمعه يکي از شهرستان‌هاي استان آذربايجان شرقي با فرياد بلند به اين عنوان اعتراض کرد، فريادهاي اين روحاني با زمزمه‌هاي ديگر ائمه جمعه همراه بود، اما اين روحاني شجاع با فرياد بلند به مجري اعتراض کرد که «چرا به کسي که خودش اعتراف کرده دکترايش ساختگي است و حتي فوق ليسانيس و ليسانس هم ندارد، عنوان دکتر داده مي‌شود؟»

اين گزارش مي‌افزايد: کردان وقتي پشت تريبون قرار گرفت، بدون کوچکترين اشاره و واكنشي سخنراني كرد؛ اظهارات او عينا از خبرگزاري ايرنا براي آگاهي مخاطبان منتشر مي‌شود:
دشمنان براي جمهوري اسلامي ايران عمليات رواني سنگيني تدارک ديده‌اند و همه بايد در برابر توطئه‌ها و عمليات رواني دشمن هشياري خود را حفظ کنيم.

متاسفم برای خودمان و بیشتر برای اون کسایی که با رای دادن و رای ندادنشان این بلها (جمع ابله) را به وزارت و ریاست رساندند. شرم بر ما باد.

15-7-87

هیچ نظری موجود نیست: